Hyundai i30 1.5 Atmosférický čtyřválec s nepřímým vstřikováním paliva, který jezdí pod 7 l / 100 km a na rodinný kombík naprosto stačí? Tak tohle vám dnes prodá vlastně už jen Hyundai. Za 480 tisíc můžete mít nové auto nebo za zhruba 300 tisíc pěknou bazarovku, která je ještě v záruce.
Kupujte, nebudou! Kdoví, jak dlouho ještě taková verze zůstane v nabídce. Hyundai sice dokázal protlačit atmosférický motor se čtveřicí válců a nepřímým vstřikováním emisní normou Euro 6d, ale trochu se bojíme, že s další generací i30, která je už na spadnutí, tuhle verzi zařízne. Ale nepředbíhejme. I minulá čtrnáctistovka byla oblíbeným motorem u lidí, kteří jezdili méně a používali auto v režimu, při němž přímovstřikový motor s turbem spíše trpí. Podobně koncipovaných aut je už opravdu málo. Atmosféru vám ještě prodá Mazda, ale s přímým vstřikem. A Dacia s litrovým tříválcem vás asi zajímat nebude. Ještě Toyota prodává Corollu Sedan s motorem 1.5 DF.
Pokračování v celé recenzi Hyundai i30 1.5 DPI.