Aktuálně je v české inzertní nabídce zhruba šest desítek vozů deváté generace. V nabídce dvojnásobně převažují benzínové motory a naprosto jednoznačně manuální převodovky (vozy vybavené automatem spočítáte na prstech jedné ruky). Třikrát častěji narazíte na hatchback než na kombi nazvané Tourer.
Do testu jsem vybral sedmiletého Civica s benzínovou osmnáctistovkou s automatickou převodovkou, který mě zaujal extrémně nízkým kilometrovým nájezdem (v době testu na počítadle kilometrů svítila hodnota 38 500 km). Pražský autobazar si za tuto šedou ojetinu žádal 325 000 Kč při platbě v hotovosti, přičemž ve výbavě nechyběla vyhřívaná přední sedadla, dvouzónová automatická klimatizace, palubní počítač, loketní opěrka, multifunkční volant, čtveřice airbagů nebo třeba tempomat.
Pokračování tady.