Mezi malými automobily platí Hyundai Getz za povedený a cenově dostupný vůz. Nabídka ojetin je dostatečně široká i přes slušný zájem mezi motoristy. Z hlediska spolehlivosti Getz představuje dobrou volbu.
Malý hatchback Hyundai Getz byl svého času nejvážnějším konkurentem mladoboleslavské Škody Fabia. Její prodejní výsledky sice neohrozil, přesto zlákal řadu motoristů. Za zajímavou částku totiž mohli získat opravdu povedený automobil, ten se za své vlastnosti nemusí stydět ani dnes, kdy se už nabízí jenom na trhu ojetých vozů. Jeho největším minusem je absence dalších karosářských variant, existuje pouze jako tří a pětidveřový hatchback. Kdo tedy zatouží po praktičtějším kombi, musí hledat jinde. Naopak výhodou Getzu je jednoduchá technika nenáročná na údržbu. Od toho se odvíjí dobrá spolehlivost, pro kterou si tento korejský automobil cení nejeden motorista.
Cestujícím malý hyundai nabídne dostatečný prostor, i když někteří konkurenti jsou v tomto směru štědřejší. Interiéru dominuje palubní deska, jíž tvoří výhradně tvrdý plast, což trochu kazí dojem z jinak vydařeného vnitřního prostoru. Měkčený plast by navozoval dojem vyšší kvality. Pochvalu si zaslouží jednoduché a intuitivní rozvržení přístrojů a ovladačů. Díky tomu se řidič prakticky okamžitě s vozem sžije. Sedadla nabízejí dostatek pohodlí, postrádají ale výraznější tvarování, takže boční vedení těla v zatáčkách není jejich doménou. Zavazadlový prostor nabídne objem 254 litrů, což není zrovna nejvíce.
Příznivou zprávou je zdařilé naladění podvozku, který tak zvládá tlumit i větší nerovnosti vozovky, o něž není v České republice zrovna nouze. Ani po stránce jízdních vlastností si dobře čitelný Hyundai Getz nestojí vůbec špatně. Interiér by však mohl být o trochu lépe odhlučněn. Konkrétně jde o trochu větší hladinu hluku pronikající od motoru a cestující na zadních sedadlech si mohou povšimnout i zvýšeného hluku od zadních kol. Zde by trochu izolace navíc nebylo na škodu. Nejedná se ale o nic závažného, zase o tak velkou hlučnost nejde. Základní čtyřválcová jedenáctistovka sice pracuje úsporně, ale sil nemá na rozdávání. Původně disponovala výkonem 46 kW, od faceliftu v roce 2005 nabízí výkon o 3 kW vyšší. Ani to ale není žádné terno. Ideální je benzinová třináctistovka. Pracuje úsporně a sil má na malý vůz dostatek, když nabízí výkon 60 kW. Silnější motor 1.6 16V o výkonu 77 kW je také povedený, ale potkáte jej jen zřídka. Od roku 2005 nabízený motor 1.4 16V/71 kW si taktéž zaslouží slova chvály. To ovšem neplatí o úsporném tříválcovém turbodieselu 1.5 CRDi/60 kW, který trpí nepříjemnými nadměrnými vibracemi, jež se přenášejí do interiéru. Od roku 2005 nabízený čtyřválec 1.5 CRDi/65 či 81 kW je mnohem povedenější, taktéž úsporný, avšak bez nežádoucích vibrací. Navíc není tak náchylný na problémy s turbem. Kromě toho tříválec 1.5 CRDi někdy trápí i potíže se vstřikovacím čerpadlem.
U všech motorizací si dejte pozor na zvýšenou spotřebu oleje, častěji praskají žárovky v potkávacích světlometech a výjimkou nejsou ani vůle na přední nápravě. Mnoho vozidel se potýká s klepáním od zadních brzd, problémem je také poškození laku od odletujících kamínků, protože v těchto místech prakticky okamžitě vzniká koroze. Řeč je především o kapotě automobilu. Zlobit může centrální zamykání, některá vozidla mají ložiska kol na konci životnosti. Jejich zhoršující se stav pak prozradí typické hučení.
Bariérový test Euro NCAP absolvoval Hyundai Getz v roce 2004. Za ochranu posádky při nárazu získal čtyři hvězdičky z pěti možných, ochrana dětí v autosedačkách byla hodnocena taktéž čtveřicí hvězd z maximálních pěti. To je opravdu dobrý výsledek. Ještě dodejme, že za ohleduplnost při střetu s chodcem byla vozu udělena jedna hvězdička z maximálních čtyř.